ماجراهای سفر به آفریقای جنوبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







ماجراهای سفر به آفریقای جنوبی

پس از گردهم داخل شدن همه همسفران و باز بینی مدارک , جهت انجام کارها پرواز ( اخذ کارت پرواز و تحویل توشه ) در سوی تالار ترانزیت جنبش میکنیم تا در راستای ژوهانسبورگ راهی شویم . بعد از در دست گرفتن پاسپورت و روادید و اخذ توشه به همراه بقیه همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان خوا هیم رفت . در هتل هم , بعد از اخذ دکمه اتاق‌ها از راهنما و استراحتی کوتاه , در لابی گردهم می آییم تا به سفارش راهنما از ساعت ها باقی مانده او‌لین روز سفرمان به‌این شهر لذت ببریم
 .
روز جاری بعد از صرف ناشتایی به خواسته کمپانی در اولی گشتِ سفرمان از هتل بیرون می شویم . در گشت روز جاری خصوصی به تیم گلدریف سیتی زده تا علاوه بر کمپانی در برنامه‌ای آموزنده که مارا با تاریخچه کاوش و اکتشاف طلا و جواهرات در‌این ناحیه آشنا میکند , هنگامی را هم به به کارگیری از تجهیزات تفریحی آن اختصاص دهیم تا خاطره‌ای بشاش از ژوهانسبورگ در ذهن ما نقش ببندد . در ادامه‌ی گشت امروزمان با مهمترین جاذبه‌های شهر ژوهانسبورگ و پرِتوریا که در 70 کیلومتری ژوهانسبورگ واقع شده‌است , آشنا می‌شویم و خصوصی نیز به مسجد ترک‌های مقیم آفریقای جنوبی ( مسجد نظامیه ) , کاخ سر کردگی جمهوری و عرصه چِرچ می زنیم . باقی روز را در اختیار خوا هیم داشت تا به هتل محل اقامتمان بازگردیم یا این که ساعت‌ها بیشتری را در ژوهانسبورگ سپری کنیم .
روز جاری بعد از صرف ناشتایی و تحویل اتاق‌ها ژوهانسبورگ را به جهت محل اقامتمان در ریزورت تفریحی سان سیتی ( 160کیلومتر ) ترک مینماییم البته پیش از وصال به سان سیتی و دربین رویکرد , در سوی دهکده لِسِدی جنبش خوا هیم کرد و بعد از گشتی کوتاه درین دهکده خوشگل و شناخت با آداب و رسوم و فرهنگ وتمدن ساکنان اول آفریقا به مسیر خویش در سمت سان سیتی ادامه میدهیم .

درباره‌ی آفریقای جنوبی : آفریقای جنوبی خیر فقط بخش بزرگی از جنوب آفریقا را مشتمل بر میگردد , بلکه تحت عنوان کشوری غیروابسته که درختان وحشی و معاش امروزی شهری و تنوع زبانی و فرهنگی را در کنار نیز جا داده است , مدام مورد دقت گردشگران بوده است . این حیطه به واسطه‌ی وسعت‌اش , تنوع آب و هوایی عجیبی نیز داراست و آب و هوای صحرایی کم آب , آب و هوای مطبوع نصفه استوایی و هوای کوهستانی را می شود در نقاط متعدد آن روءیت کرد . در حالتی که شیدا درختان و غافلگیری‌های آن می باشید , تور آفریقا با جذابیت‌های بکرش پیش روی شماست .
جاذبه‌های توریسم : کیپ‌تاون و ژوهانسبورگ , دو منطقه‌ی با اهمیت در آفریقای جنوبی میباشند که می توانید نیز برای خرید و دیدن شهر و نیز برای طبیعت‌گردی به آن ها رمز بزنید : آکواریوم دو اقیانوس در کیپ‌تاون و سان‌سیتی در ژوهانسبورگ که مملو از سرویس ها تفریحی و ساحلی است , دو قطب کلیدی توریسم آفریقای جتوبی محسوب میشوند . اما این صرفا دو نمونه‌ی کوچک از شگفتی‌ها رنگین کمان آفریقا‌ست . یادتان باشد که از دهکده‌های باستانی نیز نباید غافل گردید .
تجربه‌ی هیجان‌انگیز : لمس حیات وحش از نزدیک , یکی‌از هیجان‌انگیزترین تفریح‌هایی است که تنها و صرفا می شود در آفریقای جنوبی و با وجود بوستان ملی کروگر تجربه‌اش کرد . شما می توانید درین بوستان 130 جور از پستانداران , 468 دسته پرنده و 114 مثال از خزندگان را از نزدیک لمس فرمائید .
تور آفریقای جنوبی از شهر بزرگ ژوهانسبورگ آغاز میگردد ; جایی که موزه آپارتاید را در دل خویش جا داده است و نشانه‌‌های نلسون ماندلا را در همه‌جای شهر به چهره بازدیدکنندگان میکشد . در ژوهانسبورگ به سراغ گلدریف بروید تا حسابی هجرت برایتان ماندگار شود . در پایین درخت جوالدوز در شهرستان پروتریا پاره ای وقار بگیرید و مهیا رفتن به سان سیتی و بوستان جنگلی پیلانسبرگ گردید . مسلماً فارغ از دیدن حیات وحش کدر کننده آفریقا , این هجرت ناتمام خواهد بود .

به طور جدا مهاجرت به سومین مجموعه کشور ها بزرگ و بزرگ جهان یعنی آفریقا قادر است برای هر شخصی با هر گونه از ذوق و دیدگاهی جالب باشد و سفری یگانه و به یاد ماندنی را برای آنها آماده و آماده کند و اما بد نیست بدانید که مجموعه کشور ها آفریقا پس از مجموعه کشورها قدیمی و دوچندان جذاب آسیا و مجموعه کشور ها ایالات متحده توانسته تحت عنوان سو‌مین مجموعه کشور ها بزرگ و وسیع به صورت کلی دنیا شناخته شود و همینطور نا گفته نماند که‌این مجموعه کشور ها بی غایت خوشگل و تعجب آور توانسته مساحتی بالغ بر ۳۰٬۲۲۱٬۵۳۲ کیلو متر مربع از مرحله کره زمین را به خویش اختصاص دهد و از این رو هم نزدیک به ۲۰٫۳ درصد از کل بی آبی های کره زمین را به دست آورد و درضمن هم با دقت بدین مساحت به حیث می‌رسد وجود یک میلیارد نفر و یا این که چه بسا بیشتر درین مجموعه کشور ها به طور کامل ارگانیک و نرمال است و همینطور احتمال دارد جذاب باشد بدانید که‌این مجموعه کشورها پهناور و بزرگ توانسته 61 مملکت را در خویش جای دهد و به یک منزل امن و زیاد راحت برای یک هفتم از جمعیت کل عالم تبدیل شود , تمامی این ها و خیلی از مورد ها دیگر نشان میدهد که اشخاص عشق و علاقه مند به هجرت و گشت و گذار با تعیین تور آفریقا میتوانند یکی‌از به یاد ماندنی ترین و یاد انگیزترین سفرهای ارتفاع قدمت خویش را تجربه نمایند . تا دلتان بخواهد در آفریقا و کشورهای متعدد آن می‌توانید هتل ها و اقامتگاه های بی سابقه و باورنکردنی بی شماری را ملاحظه کنید که اقامت در هریک از آنها قادر است به یکی‌از شایسته ترین و ماندگار ترین یاد های اشخاص در مسافرت با تور آفریقا تبدیل شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : iman