نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول İstinyePark (قسمت اروپایی محله ساریر)
ایستینیه پارک اولین انتخاب بسیاری از شرکت های خارجی است که تصمیم می گیرند وارد بازار ترکیه شوند و یک شعبه فروش تاسیس کنند.
مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول İstinyePark (قسمت اروپایی محله ساریر)
  • مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول با مالکیت Doğuş Group در 21 سپتامبر سال 2007 با هزینه 300 میلیون دلار در زمینی به مساحت 85.250 متر در 4 طبقه با 3 آسانسور شیشه با نمای پانارومیک از نمایی داخل ایستینیه افتتاح شد. طراحی پروژه مرکز خرید ایستینیه توسط معماری از ایالات متحده، تام کلیلی واقع در شهر بالتیمور، رهبری شد. دوره طراحي، از نظر مفهومي، طراحي، توسعه، حدود يك سال ادامه داشت.  و شرکت Ömerler Mimarlik واقع در استانبول، نقشه های ساخت و ساز را طراحی و اجرا کرد. دوره ساخت و ساز به مدت 26 ماه ادامه یافت  از ابتدای بنیان اولیه تا بازسازی بزرگ و از ابتدای طرح تا اتمام پروژه، مدت زمان (2004-2007) در مجموع 3 سال بود. 291 فروشگاه مختلف، مناطق فضای باز و داخلی را در اختیار دارد. ایستینیه پارک اولین انتخاب بسیاری از شرکت های خارجی است که تصمیم می گیرند وارد بازار ترکیه شوند.علاوه بر این شرکت ها، بسیاری از رستوران های موفق که بهترین نمونه هایی از آشپزخانه بین المللی را ارائه می دهند، می توانند در ایستینیه پارک نیز برای شکم گردی یافت شوند.
  • مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول İstinyePark (قسمت اروپایی محله ساریر)
  • سقف شیشه ای مرکز خرید ایستینیه پارک و مناطق بیرونی سبز آن مکانی بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان را ارائه می دهد. همچنین دارای مجسمه های جنبشی آب متحرک با چراغ و موسیقی است مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول جایزه بهترین مرکز خرید سال را از موسسات مختلف به دست آورده است. یک سالن بدنسازی و مجموعه فیلم نیز در میان امکانات دیگر در بازار وجود دارد.اگر شما عاشق غذای ترکی  وبین اللملی هستید، باید Pazar Yeri را نیز بررسی کنید زیرا 20 فروشگاه کوچک که غذای عالی را سرو میکنند را میزبان میکنند. علاوه بر این، مفهوم Pazar Yeri به بازدید کنندگان خود از یک بازار معمولی ترکیه اشاره می کند که باعث جذابیت آن می شود.به طور کلی، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول ارائه خدمات گسترده ای از سلامت، ورزش، غذا و سرگرمی و خرید است. Istinye Park قطعا یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول است.برای علاقمندان به فیلم های روز دنیا پیشنهاد میکنیم کمپانی آی مکس IMAXمرکز خرید ایستینیه پارک  که نخستین شعبه این سینما زنجیره ای در اینجاست را از دست ندهند ایستینیه 10 ص تا 10ش باز است.

دسترسی به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول:

متروی M2 - ایستگاه ایازآقا ITU-Ayazaga - مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول  

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول:

address: Pınar Mahallesi, Katar Cd No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

لطفا برای رفتن به مرکز خرید کانیون استانبول به صفحه قیمت تور استانبول توریاب مراجعه کنید

:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: ترکیه, استانبول, مرکز خرید,
نویسنده : iman
هتل آیکن استانبول

هتل آیکن استانبول : هتل چهار ستاره آیکن در منطقه دولاپدره استانبول قرار داشته و دسترسی بسیار نزدیکی به سمت خیابان استقلال دارد. بیشتر توریست ها و گردشگران تور استانبول میدانند که خیابان استقلال مکان بسیار مناسبی برای خرید، پیاده روی، صرف غذا و ... می باشد. این هتل میهمانان و توریست هایتور استانبول خود را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و خدماتی که به ان ها ارائه میدهد شامل کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان و ... می باشند.

هتل آیکن استانبول

اتاق های هتل آیکن استانبول

هتل ایکن استانبول، در مجموع دارای 65 اتاق است. این 65 اتاق بسیار زیبا و مدرن دکور و تزئین شده اند. از امکانات یکسانی که بین تمام اتاق ها ارائه شده میتوان به مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آیکن استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آیکن استانبول

هتل آیکن سه رستوران به نام های سکرت گاردن، رستوران کیز کولسی و رستوران لذت آیریجلی. این رستوران ها فضایی دنج و راحت داشت و هرکدام در منوی غذایی خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، آسیایی و ... را برای میهمانان و توریست های تور استانبول دارند. رستوران اصلی هتل، رستوران کیز کولسی بوده که صبحانه و ناهار سرو می کند. صبحانه های این رستوران به صورت سلف سرویس است. میهمانان در هتل آیکن میتوانند از امکانات رفاهی خوبی مثل ماساژ رایگان، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سنا و جکویز و ... استفاده کرده و لذت ببرند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آیکن استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آیکن استانبول

از هتل آیکن چهار ستاره در استانبول تا جاذبه های توریستی تاریخی و دیدنی فاصله بسیار کمی هست. همینطور مرکز همایش ها، نمایشگاه ها و مرکز کنگره استانبول با هتل آیکن هفتصد متر فاصله دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک از هتل آیکن استانبول تنها پانزده کیلومتر فاصله دارد.

:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: استانبول, ترکیه, هتل,
نویسنده : iman