مشاغل پردرآمد در کیش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







مشاغل پردرآمد در کیش

مشاغل پردرآمد در کیش : کیش به خاطر امنیت و آسایشی که داشته، میزبان بسیاری از مهاجران ایرانی بوده که این جزیره را به عنوان محل زندگی جدید خود انتخاب کرده اند. کیش جزیره بسیار زیبا و فوق العاده در قسمت جنوبی کشورمان ایران است و سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند. توریست ها و گردشگران تور کیش و همینطور مهاجران این جزیره را به خاطر آب و هوای فوق العاده، مناطق گرمسیری، جاذبه های فرهنگی و تاریخی و... اش دوست دارند. جزیره کیش به سرعت رو به پیشرفت و رشد بوده و یکی از مهم ترین عواملی که باعث این پیشرفت ها شده، موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در قسمت مرزی کشور می باشد. این جزیره به خاطر قرار داشتن در منطقه تجاری آزاد، دارای مشاغل مختلفی است. امروزه جزیره کیش از نظر خدمات گردشگری و تجارتی به منطقه درآمدزای کشور تبدیل شده. به همین خاطر بسیاری از افراد برای زندگی و یا کار به این جزیره مهاجرت می کنند. بسیاری از افرادی که به این جزیره مهاجرت کرده اند، در زمینه سرمایه گذاری و ایجاد یک شغل جدید فعال بوده اند. اما به طور کلی اگر تخصصی داشته باشید، حتما کسب و کار بهتری در این جزیره نصیبتان خواهد شد. این مورد را هم در نظر بگیرید که اگر شغلی به جز خدمات گردشگری و یا تجارت داشته باشید، به این معنی است که تنها برای چهل هزار نفر خدمات ارائه میدهید و نباید انتظار تنوع در مشتریان خود داشته باشید. اگر قصدتان مهاجرت به جزیره زیبای کیش است و به دنبال شغلی پردرآمد در این جزیره هستید، در ادامه همراه ما باشید تا با پردرآمدترین مشاغل کیش آشنا شوید. 

پردآمدترین مشاغل جزیره کیش

جمعیت جزیره کیش تنها چهل هزار نفر می باشد. از این چهل هزار نفر، حدود 95% از آن ها مهاجرانی از دیگر استان های کشور بوده و پنج درصد باقی مانده از ساکنین این جزیره را بومیان تشکیل میدهند. همینطور بیشتر از 92% از این مردم باسواد بوده و میزان اشتغال بالای 98% است. بنابراین با توجه به این شرایط، نرخ بیکاری در این جزیره بسیار بسیار کم بوده و نزدیک به یک درصد می باشد. به طور کلی 66 درصد از مشاغل این جزیره در مشاغل خصوصی هستند. به خاطر افزایش سالانه توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش، بومیان بسیاری در این استان مشغول به کار بوده و همینطور فرصت برای کار و سرمایه گذاری هم برای مردم این جزیره ایجاد شده است. مشاغل پردرآمد کیش به صورت زیر هستند :

صنف پوشاک و لوازم آرایشی و ...

از آنجایی که کیش در یک منطقه آزاد تجاری قرار داشته، بنابراین پوشاک، لوازم آرایشی و محصولات دیگر با قیمت بسیار عالی و خوب وارد آن می شوند. واردات محصولات و کالاها در جزیره کیش شامل مالیات نمی شوند. از این رو مراکز خرید این جزیره همیشه مملو از توریست ها و گردشگران هستند. میتوان گفت که تجارت از راه فروش کالا و محصولات، به خصوص در فروش پوشاک یک شغل پردرامد در جزیره کیش است. همینطور عده کثیری از مردم که به این جزیره مهاجرت می کنند، از این راه زندگی خود را می گذرانند. 

صنف پوشاک و لوازم آرایشی و ...

هتل داری در جزیره کیش

به خاطر استقبال همیشگی توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش به این جزیره، یکی دیگر از مشاغلی که میتواند برای مهاجران پردرآمد و پر سود باشد، شغل هتل داری است. هتل داری شغلی است که بسیاری از سرمایه داران در آن زمینه در جزیره کیش فعالیت می کنند. 

هتل داری در جزیره کیش

رستوران داری و کافه داری در جزیره کیش

از دیگر منابع درآمد فوق العاده در کیش، کافه داری و رستوران داری است. رستوران ها و کافه های جزیره کیش همیشه مورد استقبال توریست ها و گردشگران قرار گرفته و همیشه مشتریان خوبی دارند. بنابراین میتوان در این زمینه نیز سرمایه گذاری کرده و رستوران جدیدی در کیش افتتاح کرد.

رستوران داری و کافه داری در جزیره کیش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: مشاغل پردرآمد در کیش, کیش, جزیره کیش,
نویسنده : iman