بهترین تفریحات تابستانی در کیش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







بهترین تفریحات تابستانی در کیش

بهترین تفریحات تابستانی در کیش : کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران در فصل تابستان بوده که سالانه پذیرای تعداد بسیاری توریست و گردشگری داخلی و خارجی می باشد. این جزیره درواقع از بهترین قطب های گردشگری در جنوب ایران محسوب شده که علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخی، تفریحات، به خصوص تفریحات آبی فوق العاده ای دارد. این تفریحات آبی به خصوص در فصل تابستان یکی پرطرفدارترین جاذبه های تور کیش هستند. بنابراین با شروع فصل تابستان و شروع تور تابستانی کیش چند مورد از بهترین تفریحات آبی در این جزیره را برای توریست ها و گردشگران تور کیش معرفی کرده ایم :

شاتل کیش

شاتل سواری یکی از مهیج ترین تفریحات آبی بوده که میتوان آن را به صورت دسته جمعی و یا یک نفره انجام داد. شاتب یک تیوب بزرگ بوده که به یک قایق تندرو متصل بوده و با حرکت این قایق تیوب روی سطح دریا به سرعت کشیده شده و شما میتوانید هیجان و لذت را روی آن تجربه کنید. بسیار مراقب باشید تا در هنگام دور زدن قایق از روی تیوب داخل آب نیافتید.

شاتل کیش

اسکوتر زیر دریایی کیش

جدیدترین تفریح آبی که به دیگر تفریحات کیش اضافه شده، اسکوتر زیر دریایی است. در این تفریح توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش بدون اینکه نیاز به داشتن تجربه غواصی باشند و یا حتی شنا بلد باشند، میتوانند زیر آب غواصی کنند. هزینه این تفریح در کیش حدودا 110,000 تومان می باشد.

اسکوتر زیر دریایی کیش

فلای بورد کیش

این تفریح بیشتر برای افرادی که علاقه مند به ارتفاع هستند مناسب است. فلای بورد نیز به گونه ای است که شخص به یک جت اسکی شخصی بوده و روی هوا معلق بوده و یا پمپاژ و فشار آب مانور داده و حرکات نمایشی انجام میدهد. هزینه فلای بورد در کیش 150,000 تومان می باشد.

فلای بورد کیش

کیبل اسکی کیش

شاید باورتان نشور اما بزرگ ترین کیبل اسکی دنیا، در جزیره کیش ساخته شده و به سرعت توانسته یکی از محبوب ترین ورزش های آبی در کیش شناخته شود. اگر به تفریحات آبی علاقه مند هستید و تابحال کیبل اسکی را امتحان نکرده اید، مطمئن باشید طرفدار پر و پا قرص این ورزش خواهید شد. کیبل اسکی محدودیت سنی خاصی نداشته و از هر سنی میتوان از آن استفاده کرد. هزینه استفاده از کیبل اسکی نیز 45,000 تومان می باشد.

کیبل اسکی کیش

بنانا سواری در کیش

بنانا نیز یک تیوپ به شکل موز بوده که به صورت تک نفره و یا دسته جمعی انجام می شود. این بنانا یکی از هیجان انگیزترین تفریحات دسته جمعی بین توریستها و گردشگران تور لحظه آخری کیش است. این بناناها به یک قایق پرسرعت وصل بوده و روی سطح آب کشیده می شود. به علت هزینه بسیار پایین آن به خانواده ها پشنهاد می شود آن را امتحان کنند. هزینه استفاده از بنانا 35,000 تومان می باشد.

بنانا سواری در کیش

پاراسل در کیش

و اما یکی از بهترین و محبوب ترین ورزش های آبی جزیره، که لذت پرواز در آسمان را برای ایجاد می کند، پاراسل است. پاراسل یکی از محبوب ترین ورزش های آبی در کیش بوده که میتوان به صورت دسته جمعی و یا تک نفره انجام داد. این ورزش به این صورت بوده که سوار چتر شده و چتر بوسیله یک قایق تندرو کشیده می شود. در این وضعیت شما بین 150 تا 300 متر ارتفاع از سطح دریا در حال پرواز خواهید بود و تجربه ای عالی و به یاد ماندنی را بدست می آورید. هزینه استفاده از پاراسل برای توریست ها و گردشگران تور کیش 65,000 تومان می باشد.

پاراسل در کیش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: کیش, جزیره کیش,
نویسنده : iman