بازارهای کیش را از دست ندهید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







بازارهای کیش را از دست ندهید

بازارهای کیش را از دست ندهید : کیش بهشتی برای علاقه مندان به خرید است. این جزیره همیشه بازارهایی مملو از کالاهای مختلف و متنوع بوده و هست. توریست ها و گردشگرانی که به این جزیره سفر کرده اند هیچگاه دست خالی برنگشتند. بازارها و مراکز خرید این جزیره، ستون اقتصادی اش هستند و اکثر آن ها معماری مدرن بسیار زیبایی دارند. میتوان گفت یکی از جاذبه ای اصلی جزیره کیش، این بازارها و مراکز تجاری هستند که سالانه هزاران هزار توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کنند. این جزیره تنها سواحل مرجانی و طبیعت های بکر نیست، این جزیره پاساژها، مراکز تجاری و بازارهای فوق العاده ای هم دارند. بنابراین برای توریست ها و گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید ارزان قیمت اما همینطور باکیفیت هستند، بازارهای معروف و محبوب این جزیره را معرفی کردیم تا از سفر خود به جزیره کیش راضی بوده و لذت برده باشند. 

بازار پارس خلیج کیش

این بازار تنها یک طبقه داشته و حدود 150 غرفه و مغازه در آن فعالیت می کنند. در این بازار میتوان انواع و اقسام پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، تلفن همراه و لوازم الکترونیکی، مواد غذایی، لوازم خانگی، کیف و کفش، عینک، لوازم آشپزخانه و ... را پیدا کرد. همچنین خدمات مسافرتی، خرازی و مشاور املاک نیز در این بازار پیدا می شوند. بازار پارس خلیج کیش هر روز هفته از ساعت ده صبح تا یک بعد از ظهر و از چهار بعد از ظهر تا ده شب باز می باشد. 

بازار پارس خلیج کیش

بازار صفین کیش

بازدید و خرید از یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش باید هیجان انگیز و لذت بخش باشد. این بازار که به بازار عرب ها هم آن را می شناسند، معماری به سبک عربی داشته و فروشندگان آن بیشتر بومیان و عرب زبان ها هستند. هزینه خرید در این بازار به نسبت دیگر بازارها ارزان تر بوده همینطور دو بانک هم در آن وجود دارند. هفتاد غرفه بازار صفین در زمینه های پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی، خرازی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی و ... فعالیت می کنند.

بازار صفین کیش

بازار پردیس یک کیش

در این بازار دویست غرفه و فروشگاه در دو طبقه داشته، به همین خاطر یکی از بزرگ ترین بازارهای جزیره کیش محسوب می شود. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش میتوانند در بازار پردیس کیف و کفش، پوشاک و از این قبیل کالاها خریداری کنند. همینطور در این بازار یک رستوران، کافی شاپ، چای خانه سنتی، چند بانک، کافی نت، آژانس های مسافرتی و ... نیز فعالیت می کنند. 

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس دو کیش

یکی دیگر از شعبه های بازار پردیس، بازار پردیس دو نام داشته که در آن فروشگاه هایی با محصولات لوازم ورزشی، گل مصنوعی، کیف و کفش، پوشاک، چمدان، لوازم لوکس، لوازم برقی و خانگی، مکمل های غذایی و ... وجود دارند. در دیگر قسمت های این بازار موسسات مالی، رستوران و کافی شاپ، واحدهای تجاری بانک و ... فعالیت می کنند. بازار پردیس دو هر روز هفته از ساعت نه صبح تا یک بعد از ظهر و از ساعت پنج عصر تا یازده شب باز می باشد.

بازار پردیس دو کیش

بازار مریم کیش

این بازار در فضای باز قرار داشته و معماری و فضای بسیار زیبا و جذابی دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش میتوانند علاوه بر خرید، از معماری این بازار نیز دیدن کرده و لذت ببرند. پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و .. در این بازار به فروش می رسند. بازار مریم هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد. 

بازار مریم کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید به هشت بازارچه مختلف با دوازده ورودی جدا تقسیم می شوند. این هشت بازارچه آپادانا، آریا، بیستون، پاسارگاد، ایران، پرسپولیس، پارس و تیسفون نام دارند. هرکدام از این بازارچه ها معماری فوق العاده زیبا دارند که الهام گرفته از بناهای باستانی و هخامنشیان هستند. در بازار مروارید انواع و اقسام کالاهای پوشاک، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم آشپزخانه و ... فروخته می شوند. همینطور در این بازار یک رستوران، یک کافی شاپ و یک کافی نت هم فعالیت می کنند. بازار مروارید هفت روز هفته بین ساعات ده صبح تا ده شب باز می باشد. 

بازار مروارید کیش

بازار مرجان کیش

معماری جذاب و زیبای بازار مرجان، زبانزد تمام مردم و توریست های کیش است. بازار مرجان دارای یک ساحل و واحد مسکونی نیز می باشد. در این بازار یک آکواریوم بزرگ با هشتصد گونه مختلف ماهیان و آبزیان نیز وجود دارد. در کنار این آکواریوم 38 آبنمای دیگر به همراه 420 پروژکتور رنگارنگ که به محیط بازار زیبایی خاص و منحصربفردی داده، قرار دارند. توریست ها و گردشگران میتوانند هر آنچه میخواهند را در بازار مرجان پیدا کنند. ساعت کاری بازار مرجان از شش صبح تا یازده شب می باشد. 

بازار مرجان کیش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: کیش, جزیره کیش, مراکز خرید کیش,
نویسنده : iman