هتل آیکن استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







هتل آیکن استانبول

هتل آیکن استانبول : هتل چهار ستاره آیکن در منطقه دولاپدره استانبول قرار داشته و دسترسی بسیار نزدیکی به سمت خیابان استقلال دارد. بیشتر توریست ها و گردشگران تور استانبول میدانند که خیابان استقلال مکان بسیار مناسبی برای خرید، پیاده روی، صرف غذا و ... می باشد. این هتل میهمانان و توریست هایتور استانبول خود را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و خدماتی که به ان ها ارائه میدهد شامل کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان و ... می باشند.

هتل آیکن استانبول

اتاق های هتل آیکن استانبول

هتل ایکن استانبول، در مجموع دارای 65 اتاق است. این 65 اتاق بسیار زیبا و مدرن دکور و تزئین شده اند. از امکانات یکسانی که بین تمام اتاق ها ارائه شده میتوان به مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آیکن استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آیکن استانبول

هتل آیکن سه رستوران به نام های سکرت گاردن، رستوران کیز کولسی و رستوران لذت آیریجلی. این رستوران ها فضایی دنج و راحت داشت و هرکدام در منوی غذایی خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، آسیایی و ... را برای میهمانان و توریست های تور استانبول دارند. رستوران اصلی هتل، رستوران کیز کولسی بوده که صبحانه و ناهار سرو می کند. صبحانه های این رستوران به صورت سلف سرویس است. میهمانان در هتل آیکن میتوانند از امکانات رفاهی خوبی مثل ماساژ رایگان، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سنا و جکویز و ... استفاده کرده و لذت ببرند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آیکن استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آیکن استانبول

از هتل آیکن چهار ستاره در استانبول تا جاذبه های توریستی تاریخی و دیدنی فاصله بسیار کمی هست. همینطور مرکز همایش ها، نمایشگاه ها و مرکز کنگره استانبول با هتل آیکن هفتصد متر فاصله دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک از هتل آیکن استانبول تنها پانزده کیلومتر فاصله دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: استانبول, ترکیه, هتل,
نویسنده : iman