برج های دوقلوی کیش : برج های بلند جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجانی قرار داشته و بسیار زیباست. این برج های دوقلوی کیش از پیشرفته ترین و بهترین امکانات و استانداردها برخوردار بوده و بوسیله شرکت انبوه سازان هما در یک زمین 15000 مترمربعی که 12000 متر آن به فضای سرسبز و زیبا اختصاص یافته تاسیس شده است.  هرکدام از این برج ها 24 طبقه داشته و سه بال است.

برج های دوقلوی کیش

امکانات ویژه برج های دوقلوی کیش :

این برج ها کنار دریا بوده و هفتاد هزار متر زیربنا دارد. یکی از محکم ترین و استوارترین برج ها در کیش بوده و کارکنان خارجی و هتلینگ مدرن دارد. هلاوه براین ها پنجاه هزار متر از برج شیشه و کامپوزیت است و برای معطل نکردن افراد هشت آسانسور برای هجده طبقه ایجاد شده که دو تای آنها باربر هستند

امکانات ویژه برج های دوقلوی کیش

معماری برج های دوقلوی کیش

 همانطور که گفته شد هر برجی 24 طبقه و سه بال دارد که برای آنها آسانسور و امکانات لوکس دیگر در نظر گرفته شده. توریست های تور کیش بازدید از برج ها را در برنامه های خود قرار دادند.. همینطور فضای سبز و زیبای آن که فضای زیادی را به آن اختصاص دادند. داخل برج ها از سیستم تهویه هوای مناسب و نورپردازی ها و نورگیری های عالی استفاده شده که جلوه برج را زیباتر نشان میدهد. ورودی های برج نیز به شکلی طراحی شده که در هر 2طرف برج ها یک فضای سبز قرار داشته و آن طرف تر محیطی برای وارد شدن به لابی و پارکینگ است.

آدرس برج های دوقلوی کیش :

کیش، خیابان جهان