تکنولوژی اینورتور چیست ؟

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







تکنولوژی اینورتور چیست ؟

در زمان خرید کولر گازی شاید شنیده باشید که بعضی از مدلهای کولر گازی دارای اینورتور هستند.

یک اینورتر یک دستگاه برای تبدیل فرکانس است. این فن آوری در بسیاری از لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و ولتاژ، جریان و فرکانس را کنترل می کند. سیستم های تهویه مطبوع اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورها، ظرفیت خنک سازی و گرمایش خود را تغییر می دهند.

یک نوع تهویه مطبوع نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل جریان جریان مبرد (گاز) تنظیم می کند، در نتیجه مصرف جریان و قدرت کمتری دارد. یک اینورتر دارای کنترل دما دقیق است و به عنوان دمای تنظیم شده، دستگاه ظرفیت خود را برای از بین بردن هرگونه نوسان دما تنظیم می کند.

در مقابل، تهویه مطبوع غیر اینورتر ظرفیت خنک کننده / حرارت ثابت دارند و می توانند با شروع یا توقف کمپرسورها، دمای داخلی را کنترل کنند.

تهویه مطبوع غیر اینورتر متوقف می شود و بارها شروع می شود. مصرف برق و جریان زمانی که عملیات متوقف می شود کاهش می یابد، اما در زمان راه اندازی مجدد، به شدت افزایش می یابد و در نتیجه، مصرف انرژی بالا و تغییرات دما بالا است. در نتیجه، تهویه مطبوع اینورتر صرفه جویی در انرژی و راحت تر از سیستم تهویه مطبوع غیر اینورتر است.

بیایید نمونه ای از 1.5 تن AC بدست آوریم. اینورتر AC می تواند از کار کند. 3 تا 1.7 تن بر اساس نیاز خنک کننده. AC غیر اینورتر می تواند فقط 1.5 تن کار کند (ظرفیت ثابت) *.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: آموزش، ،
:: برچسب‌ها: کولرگازی, کولر گازی, اینورتور, Inverter, air conditioner,
نویسنده : iman