جزایر نخل تور دبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







جزایر نخل تور دبی

جزایر نخل دبی ، سه جزیره مصنوعی، جزیره نخل جمیرا، جزیره دیرا، و جزیره نخل جبل علی، در سواحل دبی، امارات متحده ی عربی هستند که در تور دبی از آن دیدن خواهید کرد. از نوامبر ۲۰۱۴، تنها جزیره نخل جمیرا تکمیل شد. این جزیره شکل درخت نخل را داشته، قسمت بالایی آن هلالی مانند است.

جزایر نخل دبی

جزایر نخل دبی

بعد از تکمیل، جزیره نخل جبل علی به شکلی مشابه با شکل جزیره نخل جمیرا درست شد. هر جزیره میزبان تعداد زیادی مجتمع های مسکونی، مراکز تفریحی و سرگرمی بوده و میزان کلی ۵۲۰ کیلومتر سواحل غیر عمومی به شهر دبی اضافه خواهد نمود.

جزایر نخل تور دبی

جزایر نخل تور دبی

ایجاد جزایر نخل در ژوئن ۲۰۰۱ شروع شد. مدت کوتاهی پس از آن، جزایر نخل اعلام گردیده و کار بازسازی آن شروع شد. این جزیره قرار بود، بزرگ باشد، اما مدتی بعد کوچک شد. یک جزیره طراحی شده و پروژه ساختش آغاز گردید، اما این پروژه بعدها بازسازی شده و به جزایر نخل تغییر نام داده شد.

جزایر نخل در تور دبی

جزایر نخل در تور دبی

 

جزیره نخل جبل علی

جزیره نخل جبل علی مجمع الجزایری مصنوعی جزایر نخل تور دبی در دبی، امارات متحده عربی است، که ساختش در اکتبر ۲۰۰۲ شروع شده، در اصل طراحی گردید تا اواسط سال ۲۰۰۸ تکمیل شود و از آن زمان، در صف انتظار ساخت نگه داشته شده است.

این پروژه، که ۵۰ درصد بزرگتر از جزیره نخل جمیرا است، شامل شش اسکله، یک پارک آبی، دهکده ی دریایی، خانه هایی ساخته شده روی میله هایی بالاتر از آب، و شامل تفرجگاهی صاف که به شکل برگ های نخل دور این جزیره را تشکیل داده و از شعری عربی توسط شیخ محمد بن رشید المکتوم بیرون آورده شده است.جزایر نخل دبی

جزایر جبل علی

جزایر جبل علی

موج شکن در دسامبر ۲۰۰۶ تکمیل شد و کار زیر ساخت، در آوریل ۲۰۰۷ آغاز گردید. بیشتر کار ساخت تا زمانی که کار زیر ساخت تمام نشده، شروع نخواهد شد. به دنبال بحران مالی سال ۲۰۰۸، کار پروژه معلق مانده و سازندگان، نخیل، تائید کردند که هیچ کاری در آینده ی نزدیک در این پروژه ساخت انجام نخواهد شد.

یکی از اولین ساختمانهایی در جزیره نخل جبل علی، شناخته شده است. گروه نخیل چندین معمار را برای طراحی یک ساختمان با مساحت ۳۰۰۰۰۰ متر مربع دعوت کرد. طرح برنده ساختمانی توسط شرکت رویال هسکونینگ بود، که روی چندین پروژه دیگر دبی کار می کرد.جزایر نخل دبی

جزیره نخل جبل علی

جزیره نخل جبل علی

در اولین نشانه های رکود بازار املاک دبی، قیمت های املاک فروخته شده ی جزیره جبل علی جزایر نخل تور دبی طبق گزارش در دو ماهه مانده تا نوامبر ۲۰۰۸، کاهش ۴۰ درصدی داشت، و این کاهش قیمت ها مربوط به بحران مالی ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ بود. شرکت نخیل در مارس ۲۰۱۱ به سرمایه گذاران املاک، بازپرداخت بودجه را پیشنهاد داد.جزیره نخل جبل علی زمانی که کامل شد، انتظار می رفت که جایگاه مسکن بیش از ۲۵۰۰۰۰ نفر باشد.

جزیره نخل جبل علی تور دبی

جزیره نخل جبل علی تور دبی

در برنامه اصلی، تا سال ۲۰۲۱، اولین مرحله ساخت چهار پارک در هلال احمر افتتاح گردید. این پارک های طراحی شده، که تماما با هم «دنیای کشف شده» نامیده خواهند شد، توسط شرکت سرگرمی بوش احداث و راه اندازی خواهند شد.

پارک ها شامل دنیای دریایی، جانوران و گیاهان آبزی، باغهای بوش و خلیج کوچک کشف شده می باشند. دنیای کشف شده در راس هلال واقع شده، هلالی که به شکل یک نهنگ قاتل (یاد آور شامو) خواهد بود.جزایر نخل دبی

برای دریافت قیمت تور دبی می توانید در گوگل آرشین پرواز را جستجو کنید.

 منبع : arshinparvaz.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: دبی, جزایر نخل, جزیره نخل دبی, جزیره نخل جبل علی تور دبی, جزیره نخل جبل علی, جزایر جبل علی, ,
نویسنده : iman