مرکز خرید شی مال آنتالیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا : مرکز خرید شی مال سال 2008 در آنتالیا افتتاح شده و اولین و با ده هزار متر مربع مساحت، بزرگ ترین مرکز خرید و مد آنتالیا می باشد. در این مرکز خرید میتوان انواع اجناس با هر نوع سلیقه موجود هستند. شی مال، در گوشه ای از چهار راه ساحل لارا قرار داشته که این منطقه را به چهار قسمت تقسیم می کند. این مرکز خرید مملو از فروشگاه ها و مغازه های معروف از برندهای معروف بین المللی و داخلی بوده و اجناس باکیفیتی را ارائه میدهد.

مرکز خرید شی مال آنتالیا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید شی مال آنتالیا

بیشتر از هفتاد فروشگاه و مغازه از برندهای معروف بین المللی و داخلی در این مرکز خرید ده هزار متر مربعی شعبه دارند. از جمله معروف ترین برندهای بین المللی در این مرکز خرید یونایتد کالر آو بنتون، ال سی وایکیکی، پلو، کلوین کلاین، سواچ، ناین وست، لاگوست، ایپیکیول و ... می باشند.

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید شی مال آنتالیا

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید شی مال آنتالیا

امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی هم در کنار فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید بوجود آمده تا به هر محوی شده از شی مال دیدن کرده و چند ساعت بیشتر در آن وقت بگذارید. در این مرکز خرید میتوان به تماشای فیلم و نمایش در سینما نشست، در سالن بدنسازی ورزش کرد و کودکان را به مرکز تفریحی سپرد. علاوه بر این ها رستوران و کافه تریای این مرکز خرید انواع غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی را برای بازدید کنندگان تور لحظه آخری آنتالیا سرو می کنند.

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید شی مال آنتالیا

ساعات بازدید از مرکز خرید شی مال آنتالیا

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا یازده شب از مرکز خرید شی مال آنتالیا بازدید داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: ترکیه, آنتالیا, مرکز خرید شی مال آنتالیا,
نویسنده : iman