شرایط زندگی در باکو

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







شرایط زندگی در باکو

شرایط زندگی در باکو : کشور آذربایجان یکی از زیباترین کشورهای در خاورمیانه است. بیشتر مردم مسلمان بوده وبه زبان ترکی صبحت میکنند. زبان دوم مردم این کشور به خاطر واسطه ای که با روسیه دارند روسی بوده. خوشبختانه آذری زبان ها میتوانند کمی به زبان فارسی صحبت کنند چرا که بیشتر توریست ها و گردشگران آذربایجان از مرزنشینان فارسی زبان هستند. علاوه بر زبان فارسی شباهت های بسیاری بین فرهنگ و مذهب آذربایجان با ایران دیده میشود. وضعیت آب و هوای آذربایجان متفاوت با کشورهای همسایه خود بوده و نه آب و هوای مختلف از سرد و خشک تا مرطوب و نرمال دارد.

شرایط زندگی در باکو

هزینه زندگی در باکو

هر توریست و گردشگری بعد از سفر با تور باکو به این شهر علاقه مند شده و دلش میخواهد در این شهر دوست داشتنی و پر طرفدار زندگی کند.  اگر بخواهید در باکو اقامت داشته باشید باید از وضعیت قیمت های رستوران ها، اجناس و کالاهای ضروری، پوشاک و مسکن اطلاع داشته باشید. هزینه خورد و خوراک در رستوران های باکو هفت منات و 35 منات برای دو نفر در رستوران های معمولی میباشد. فست فودها مثل مک دونالد شش منات برای هر وعده غذایی است. نوشیدنی های مثل کاپوچینو 3.84 ، نوشابه ها 0.5  و یک بطری آب معدنی در کافه و بارهای باکو 0.27 منات میباشد. هزینه میوه و سبزیجات در باکو نیز بیشتر از 3 منات برای یک کیلو نمیشود اما مواد غذایی که از سوپر مارکت ها به فروش میرسد و مورد نیاز شماست، از یک منات تا 10 الی 20 منات هزینه دارد قیمت یک کیلو گوشت و مرغ در باکو به ترتیب 4.29 و 8.41 منات میباشد. هزینه حمل و نقل در باکو نیز مناسب میباشد بلیط مترو 0.20 منات و تاکسی ها 1 منات میباشد. و اما هزینه پوشاک در باکو. پوشاک در باکو با توجه به برندی که هستند کمی بالاتر از دیگر قسیمت هاست. به عنوان مثال هر ست ورزشی 44 منات، یک جفت کفش با برند نایک 92 منات، کفش جرم مردانه 77 منات و هر شلوار جین 40 منات هزینه دارد.  

هزینه زندگی در باکو

اجاره آپارتمان در باکو

اجاره آپارتمان در باکو بسته به متراژ، تعداد خواب و موقعیت مکانی دارد. آپارتمانی در مرکز شهر و یک خوابه 505.26 منات  در حومه شهر 226.19 منات، سه خواب در مرکز شهر 1.230.56 منات در حومه شهر 448.42 منات است.  هر متر مربع واحد مسکونی در مرکز شهر 2.430.77 منات در حوشه شهر 928.20 منات میباشد. البته فراموش نکنید که این هزینه ها شابد برای ماه های اول که همچنان کار و حقوقی ندارید سخت باشد  این مقدار هزینه های کلی میباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: گردشگری، ،
:: برچسب‌ها: باکو, آذربایجان,
نویسنده : iman